lördag, februari 09, 2008

Melodifestivalen

Idag blev det sovmorgon och sedan åkte Henke ner en sväng på stan och kopierade min bokföring och spelade trav medans jag och hundarna gick ut i skogen. Det var mulet och grått men skönt väder så det blev en rejäll promenad på drygt en timma.

Efter lite lunch då Lasse och Birgitta kom och hälsade på så satt vi igång operation rensa cd/dvd-skivor samt märk upp de som sparas. Tog ett tag men 60 skivor mindre blev det i alla fall. Dessutom rensade jag bort alla min gamla disketter som ju numer är helt värdelösa.

Klockan 18 åkte vi till Ida och Gösta för att äta middag och se melodifestivalen. Åt god köttfärspaj och kladdkaka och sedan såg vi skämtet!!! Herrejösses, vilka är det som ringer och röstar på Krister Sjögren med den fantastiskt töntiga låten???

Kom hem runt 01-tiden och av nån anledning var jag helt plötsligt pigg så jag somnade inte förrän nån gång vid 02:30-tiden.

Inga kommentarer: