måndag, juli 27, 2009

Dålig dag

Idag blev det för egen del en riktigt dålig dag!!!

Vaknade med huvudvärk och det var riktigt länge sedan jag hade en heldag med Migrän vilket det skulle visa sig bli idag. Inte förrän vid 16-tiden fick jag i mig mat, huvudvärkstabletter och en kort stunds sömn vilket ledde till att huvudvärken ÄNTLIGEN släppte.

Under tiden som jag låg så reste Lasse och Henke den nya flaggstången. Birgitta, Lasse och Henke gick också en långpromenad med hundarna runt byn å jag bara låg... Inte en bra dag således.

Vädret var riktigt fint så vi tog oss en promenad med hundarna och sedan badade vi i poolen och njöt i solen med en pizza. Hundarna fick också busapportera lite i den höga odlingen på täkten, de tyckte de var riktigt skoj:




Kvällen spenderades med Beck

Inga kommentarer: