torsdag, november 19, 2009

Dålig start...

Fick en dålig start på dagen. Hade knappt någon röst när jag vaknade och kände mig inte pigg. Steg i alla fall upp och tog en dusch men kände mig riktigt svimfärdig. Åt frukost men sen fick jag tillbaka svimkänslan igen och kände en lätt huvudvärk så jag kände att jag inte kunde sätta mig i en bil och köra till Gävle idag. Sjukanmälde mig och gick istället och la mig efter en dos huvudvärkstabletter. Sov 2 timmar sedan kände jag mig piggare och åkte till jobbet.

Jobbade på lite längre än vanligt eftersom jag kom så sent till jobbet. På lunchen gick jag ut en promenad och det blev en riktig långpromenad i mörkret när jag kom hem klockan 18. Middag blev det därför rätt sent, klockan 20.

Henke var borta så jag såg lite tv å fixade ytterligare någon återbetalning från jaktprovet men annars blev det inte mycket vettigt gjort.

Inga kommentarer: