onsdag, november 18, 2009

Kaos

Usch ja vilken kväll...

Dagen började dock bra, styrketräning på morgonen och sen jobb fram till 11:30 då jag åkte hem på en tidig lunch. Hann ut en sväng i skogen med hundarna och slapp denna gång regn men jösses vad blött det är.

På eftermiddagen var jag och Ulrica till Delsbo och utförde lite inspektioner. När jag kom tillbaka till kontoret blev det lite snack och registrering av ärenden så klockan hann bli 17:20 innan jag kom från jobbet å närmare 18 innan vi kom hem. Jag var då enormt trött!!!

Snabbt ombyteoch sedan ut i skogen med hundarna innan middag. Då var Henke upprörd över nån kvinna som ringt var 5:e minut för att diskutera nån betalning från jaktprovet. Jag ringer upp direkt när jag kom hem men inte sjutton svarar hon då.

Snabbt ut för att träna med Helena men då hittar jag inte nyckeln till skåpet för att vi ska få belysning så vi får gå ner till cykelvägen istället.

Liksom tidigare träningar hade jag med ett vilt, en kråka denna gång och Humla är är som tokig efter den.

När vi tränat färdigt fortsatte jag leta nyckeln men gick bet även nu. Var sjutton kan den vara?

Kvällen spenderades med Oskyldigt dömt och lite annat på tv.

Inga kommentarer: