söndag, november 08, 2009

IKEA

Gårdagens förberedelse återupprepade sig men innan vi lämnade hotellet så packade och checkade vi ut idag. Resan idag bar åter igen iväg till Birsta och denna gång stod IKEA på schemat. Det blev dock en mäkta snabb tillställning, vi var ute redan efter 1timma och 15 minuter. Inte illa va?

Vi besökte sedan Clas Ohlsson där jag köpte en utomhuslykt till hundhuset och sedan var vi på Mio där vi spanade lite på soffor men sen kände vi oss riktigt nöjda. Vi avslutade med lunch på MAX igen och sedan bar det av hemmåt. Turligt nog upptäkte jag att jag fått fel färg på lyktan så vi stannade till på clas Ohlsson i stan och då fick jag rätt färg så allt var frid och fröjd.

Med fullastad bil styrde vi resan hemmåt och jag kände mig riktigt trött så jag slumrade lite i bilen.

Vi kom hem vid 15 tiden, packade upp, tvättade lite och blåste upp den nya sängen bara för att se att den var hel.

Roland och Gunilla kom över med hundarna och innan vi fixade middag så gick vi en runda med dem. Det blev en VÄLDIGT lugn kväll!!!!

Inga kommentarer: