onsdag, november 11, 2009

Höstens andra snöfall

Japp, igår och i natt har det snöat lite så nu är det en tunt lager snö på vissa ställen på marken.

Vaknade annars med en fruktansvärd smärta i ryggen. Kunde först inte komma på vad jag kunde ha gjort men vid fikat så slog det mig att jag ju bar 6 kylväskor från bussgods tillbaka till stan och kontoret. Höll då armarna statiskt i en konstig ställning vilket förmodligen gjorde att jag spände ryggen på nått sätt som ledde till denna smärta.

Dagen i övrigt bjöd på lite småt och gott i arbetsväg fram till lunch då jag åkte hem och gick ut i skogen med hundanra. Såklart lyckades jag snubbla å det var verkligen inte bra för ryggen. Hur som helst så tog jag lite bilder för nu var det länge sen...







Efter lunch gick jag bet på 2 inspektioner som jag tänkte genomföra men båda ställena höll stängt. Blev istället lite möten och livsmedelsavtalssnack om en fråga som vi diskuterat den senaste tiden, jag "vann" :D

Efter jobbet var det tänkt att jag och Helena skulle träna lite hund men Tim hade inte varit nådig idag så vi skönt på träningen. Jag tog istället en långpromenad på golfbanan efter att först ha lagat och ätit en god morotssoppa.

På kvällen blev det sedan tv-titt och SSRK bokföring

Inga kommentarer: