tisdag, november 03, 2009

ICA VIP

Inget särskilt hände väl på jobbet idag. Hela eftermiddagen gick åt till Personalmöte och efter jobbet var det snabbt hem. Jag tog med hundarna ut på golfbanan en sväng i mörkret och när jag kom hem snabbade jag mig att fräscha upp mig och sedan åkte vi iväg till fd Ica Kvantum.

De hade bjudit in en hel del stamkunder för en förhandstitt på butiken och bjöd i samband med detta även på en rejäll buffé. På förhandsvisningen passade både jag och Henke på att prova vinterstövlar som skulle säljas. Hoppas att vi får tag på varsitt par i morgon när de öppnar för handel igen.

Klockan 20:00 åkte vi hemmåt. Det är första gången som jag varit på en matvarubutik i två timmar och inte handlat en enda grej... Å dessutom blivit rejällt mätt på kuppen.

Inga kommentarer: