fredag, november 27, 2009

Spänningen fortsätter

Idag hade jag bestämt mig för att hålla mig inne hela dagen. Tänkte hinna skriva en massa skrivelser men inte sjutton hann jag det... Vet inte vart tiden tog vägen idag om jag ska vara ärlig.

Lunchen blev lite väl lång pga en lite väl lång lunchpromenad så det blev full fart tillbaka till jobbet där jag hade ett viktigt och avgörande möte. Det gick bra så långt sedan får vi se vart det leder.

Efter jobbet gick jag ut en promenad med hundarna medan Henke dammsög och åkte och köpte pizza. Efter maten var det dags att ta tag i lite adventspynt. Gardiner, stjärnor och ljusstakar skulle fram. Allt blev inte klart men lite i alla fall det mesta, resten får jag väl fixa i morgon.

Kvällen spenderades såklart vid tvn, det var ju Idol

Inga kommentarer: