fredag, februari 18, 2011

Äntligen fredag

Så var det äntligen fredag. Inte för att jag hunnit med att längta men när dagen väl är här så känns det ju bra!

I dag har det varit hyffsat fullt upp hela dagen. Diverse grejer hit och dit som skulle fixas och vi kom en bra bit på vägen men inte hela vägen fram.

Dagen slutade med att min mobil pajjade. Den ringde men det gick inte att svara eller stänga av utan den spelade bara vidare och inte kunde jag se vem det var heller. Blir till att reklamera den efter helgen för nu har den strulat ett halvår och varit inne på reparation tre gånger så nu får det räcka.

Efter jobbet tog jag med hundarna på en promenad i skogen ca 40 minuter och sedan gick Henke och jag över och hämtade de tre labbarna som ska bo hos oss över helgen. Vi gick en promenad på 30 minuter och jag måste säga att hundarna skötte sig exemplariskt. Tänk att ha fem hundar lösa och allt är bara glatt och kontrollerat.

När vi kom hem gjorde vi mat och käkade och sedan slängde vi oss ner i soffan å alla fem hundarna däckade i vardagsrummet.

Inga kommentarer: