torsdag, februari 03, 2011

Sjukdag två

Japp, är inne på sjukdag två men i morgon ska jag nog försöka pallra mig till jobbet i alla fall. Har lite möten som jag känner att jag inte kan missa å så är det ju helg sen så då får jag ju vila igen.

Dagen spenderades i stort sett som i går. Vaknade först vid 10-tiden och blev då sittande vid datorn framför tvn. Frukost var dock det första som intogs...

Var duktig och klippte klorna på hundarna samt friserade lite på tassar och öron så att de inte ska se allt för vildvuxna ut.

Vid 13-tiden tog jag bilen ut till golfbanan men de var ett misstag. Var väldigt jobbigt att gå där se promenaden för min del blev nog inte längre än 500 meter men hundarna fick i alla fall ruscha av sig lite grand.

På kvällen var Henke på loge-möte så jag blev liggande framför tvn och såg Beck och Wallanderfilmen och åt middag i min ensamhet. Ingen kan få säga annat än att jag tar det lugnt i alla fall men det ska man väl göra när man är sjuk?

Inga kommentarer: