onsdag, februari 02, 2011

Nu ska bara...

Mmmm det börjar bli hög tid för en ny hund. Neo är 10år och Humla 6 år nu. Förra "drömvalpen" blev inget och nu är det "bara" några som detlajer som ska klaffa för att drömmen ska bli verklighet den här gången.

1.) Tiken ska "bara" löpa, gärna så snart som möjligt sen...

2.) ska det "bara" bli parning...

3.) Sen så ska det "bara" bli en hög med valpar...

4.) ... och av dem ska det "bara" vara minst två tikar

5.) å såklart ska sen hela högen "bara" vara friska också

Men det är ju "bara" fem grejer sen så är drömvalpen förhoppningsvis min då är det nästa hög med "bara" som ska klaffa...

Valpen ska "bara" växa upp,
"bara" vara frisk,
"bara" uppfylla alla mina krav osv osv...
DÅ är drömhunden min. Ja, vi vet väl om si sådär en tre år eller nått... Spännande är det i vilket fall som helst och nu längtar jag verkligen!

8 kommentarer:

Gissa vem?? sa...

heja heja.... klart alla 5 punkter infaller!!!!
Kram

Chatrin sa...

Jodå jag tror nog att jag vet! Å med förusättningarn så borde alla 5punkterna infalla!!!

Susanne sa...

Spännande...du vet ju vars vi finns (alltså inte på parkbänken utanför ICA) utan på Storstrand:)
Men än håller väl NEO !!!
//Susanne

Johanna sa...

Jag håller tummarna att allt går vägen och att du får en valp snart!

Anonym sa...

Spännande är bara förnamnet!!!!! :O) <3

Kram i sydvästligt läge...jag antar att filmer är på väg snart, eller???

Chatrin sa...

Jaaaa hoppas att filmen är på väg, är den det? Ser fram emot en helkväll med intressant filmmaterial <3

Ja det är jag igen..... sa...

ska bara hinna bränna filmerna till dig.... det är ju några st dvd skivor!

Jenny sa...

Tummarna hålls för att det blir en liten valp till dej :)

Jag väntar på att min lilla Stoya ska bli tillräckligt gammal för att få flytta hem hit :D