torsdag, februari 17, 2011

Bollnäs

Dagen spenderades i Bollnäs på miljöchefsträff. En trevlig och lättsam träff som uppmärksammade vissa områden som det kan vara vettigt att tänka till lite extra på.

Vi kom tillbaka vid 15:30 och jag hade nu fått ont i skallen men efter en tablett så var allt bra igen.

När jag kom hem åkte jag och träffade Helena och vi gick en långpromenad längst vägen i skogen men denna gång från Iggesund och in mot Hudiksvall och tillbaka. Härligt, även om det blir mörkt så behövde vi inte tända pannlamporan nått utan hade i alla fall ledljus hela vägen trots att vi var ute till klockan 19.

Väl hemma värmde jag creps och käkade och sedan satt jag vid datorn på kvällen.

Henke var på logemöte så vid 22-tiden blev man chaufför innan det var dags att krypa till sängs.

Inga kommentarer: