fredag, april 13, 2012

Full rulle

Idag var en lite konstig dag. Splittrat på jobbet på förmiddan så det känns inte som om jag gjort nått även om jag gjort en hel del men inget som var planerat. Helt plötsligt blev det bestämt att vi skulle åka på husvisning klockan 13 och då blev det lång lunch med husvisning. Ett hus som jag nog kan tänka mig. Inte så stort som jag hoppats på och ingen mark men bra läge och helt färdigt hus där ingenting behöver göras. Mmm tål att tänkas på!!!

Fick sååå ont i skallen så när jag kom tillbaka till jobbet så var det tur att det var fika. Tog en mjukglass eftersom jag mådde illa och såklart också huvudvärkstabletter och efter 30 minuter var jag fit-for-fight igen.

Direkt efter jobbet åkte vi ner till Enånger för att hämta hem sommardäcken och då passade jag också på att gå med hundarna tillsammans med Birgitta. När vi kom hem blev det middag, sent såklart men gott var det. Lax i kräftsås och wokgrönsaker.

Var väldigt trött på kvällen så jag somnade tidigt i soffan

Inga kommentarer: