tisdag, april 24, 2012

Styrelsemöte och fint väder

Mest möten idag på jobbet. På morgon när jag gick med Vinna småregnade det, på lunchen var det grått och tråkigt men när jag åkte hem från jobbet efter jobbet så hade det blivit jättefint väder. Hämtade bilen på däckverkstan så nu är nya sommardäck inköpte. Direkt därifrån åkte jag hem och hämtade hundarna och åkte sedan upp i skogen och fick då dessutom några fina bilder på dem.


Vinna har upptäckt ett flygplan...

Slängde snabbt i mig lite mat när jag kom hem och sen åkte jag iväg på ett extra styrelsemöte men anledning av kommande aktiviteter, problem som varit och grejer som dykt upp. Blev ett trevligt möte hemma hos Zandra och då fick man ju snusa på tre veckors gråhundsvalpar också.

Kom hem först klockan 21:30 och då blev jag sittande med dagens bilder och dagens blogginlägg.

Inga kommentarer: