tisdag, april 17, 2012

Hej mitt vinterland!!!

Näää, ingen bra början på dagen när jag vek upp persiennerna. Vad möter min blick, en vit gräsmatta. Var kom den snön ifrån?

Jobbade inne på kontoret idag fram till lunch då jag var hem till hundarna och tog dem på en promenad. Tror jag satt i telefon i stort sett hela förmiddan men nu är många utav samtalen som blivit försenade. Efter lunch åkte jag ut på en nedskräpning och en anmälan om dålig kemikaliehantering samt åkte iväg med vattenprover.

Efter fikat blev det diverse statistikbearbetning och annat fram till klockan 17 då det bar av hemmåt.

Henke fixade med maten medan jag tog med hundarna på en snöig promenad uppe i skogen. Blött och trist var det också! Körde lite inkallning på led och det gick rätt ok. Vinna var lite osäker inledningsvis men sen var hon duktig. Neo hade det tungt och haltade mycket på dagens promenad. Som tur var så fick jag ut ny medicin så nu blir han nog bättre igen inom ett par dagar.

Efter middagen bakade jag LCHF-fröknäcke och LCHF-rostbröd och såklart såg jag hockeyn. Hoppas hoppas att Ske-å vinner en match till!!!

Inga kommentarer: