måndag, december 17, 2012

Fem dagar kvar...

Så var det bara fem arbetsdagar kvar i år... Härligt!

Idag hade vi städdag på jobbet. Jag städade min mail eftersom jag nyttjade 93% av det tillgängliga utrymmet. Efter städningen nyttjade jag bara 13%.

Vi hade gemensam lunch med Plan och bygg idag och räddningstjänsten. Blev en trevlig lunch och efteråt följde hade vi lite gemensamma diskussioner... Jag fotade alla så sen ska vi göra en form av kontaktkalender med namn, bild och vilka arbetsuppgifter vi jobbar med.

Efter jobbet gick jag en långpromenad med hundarna medan Henke skottade och fixade middag. Idag blev det Västerbottenlax med vin trots att det är måndag. Hann liksom inte göra det i helgen och vi hade ju allt hemma....

Idag började en ny serie. Praktiskt när seriens alla avsnitt sänds kvällarna efter varann. "Morden i Sandhamn"

Inga kommentarer: