tisdag, december 18, 2012

Luktärenden

Jobbet präglades idag av diverse luktärenden. Mögellukt i grannkorridoren på jobbet och sedan misstänkt petroleumprodukt i dricksvatten. Ingen rolig julöverraskning....

På lunchen var jag om vanligt hem till hundarna. Pulsning i djupsnö stod på schemat. Nä så farligt var det inte men gatorna är fortfarande oplogade så ca en halv decimeter snö låg på gatan.

Efter jobbet gick jag en lång promenad med tjejerna. Henke och Neo hängde med halva vägen ungefär. Det var tänkt att jag skulle ge mig ut på golfbanan men det gick inte då snön var för djup och inga skotrar hade kört upp finna promenadvägar år mig... ;-) Gick efter vägen istället och passade även på att träna lite utkommando. Hade ingen dummy med mig så jag körde med min nyckelknippa som har en liten jubileumsdummy från tollarpscialen i Sälen å det funkade fint det också.

Rester blev det till middag och sedan såg vi del 2 av "Morden i Sandhamn".

Inga kommentarer: