söndag, december 09, 2012

Vackert och kylslaget

Blev en härlig söndag som började med sovmorgon och sedan en tripp ut till Saltvik tillsammans med Gunilla. Vi Pulsade med hundarna genom snön i helt ospårad terräng. Jobbigt var det men väldigt härligt och vackert. Här kommer lite bilder:

När jag kom hem gjorde jag en veckomatlista och åkte och handlade.

Väl hemma igen planterade jag litet blommor och gjorde en julgrupp och sedan hann jag se lite av Sveriges VM-final i Innebandy som fanns med god marginal.

Efter det var det dags att gå en sväng med hundarna igen för sen skulle husköparna komma och besiktiga huset. De hann det göra innan jag kom hem trots att jag bara gick en kortare halvtimmaspromenad. Verkade inte vara några som helst problem så nu hoppas jag att försäljningen är klar.

Till middag gjorde vi Senaps och pepparrotsfylld lövbiff och pommes. Firade med varsitt glas rött vin till maten sen väntar Solsidan och Arne Dahl...

Inga kommentarer: