fredag, december 21, 2012

Sista arbetsdagen för i år...

Idag var det dags för årets sista arbetsdag. En lugn dag då jag stora delar av dagen roade mig med att sortera in ärenden i arkivet vilket tog nästan halva dan...

Så klart var jag hem till hundarna på lunchen och idag åkte jag och Gunilla ut till evakueringsvägen vid järnvägen. Nej nu vet jag vad ni tänker!!! Såååå nära går inte vägen särskilt inte med 70cm snö så det var absolut ingen fara även om totalt 4 tåg hann passera under promenaden. Vinna var som vanligt den som orkade mest...

Efter jobbet tog vi en kortare promenad och sedan åkte vi till Lasse och Birgitta. Där åt vi middag, beställde Thaimat.

Efter det så åkte vi hem och packade och slog in de sista paketen och sedan såg vi lite tv innan vi båda somnade i soffan och vaknade först klockan 01:00. Släppte ut hundarna och gick sedan och la oss...

Fortfarande inga resultat på SKK Avelsdata... Varför kommer inte Vinnas resultat nån gång. I alla fall fick jag besked från veterinären att resultatet skulle komma in i helgen. Usch vad jag är nervös...!!!

Inga kommentarer: