fredag, december 28, 2012

LÅNG promenad!!!!

Idag blev det ännu längre sovmorgon än tidigare, låg till 10:30!!! Efter frukosten tog jag och Gunilla en promenad med hundarna. De har en bonuslabbe så hon hade fyra hundar och jag gick med mina tre, sju allt som allt alltså. Vädret var underbart, nollgradigt och sol och under julledigheten hade skoteråkarna hunnit vara ute och köra upp promenadvägar åt oss så det blev en promenad på totalt två timmar. Här kommer bilder:



 Inkallning med sju hundar på G. Märks att Neo inte hör!!!













När jag kom hem gjorde jag i ordning varsin räkmacka som vi käkade och sedan duschade jag innan vi tog en tur ner på stan. Sökte Snöräv men hittade ingen som sålde såna och handlade sedan mat och dryck till nyår.

Väl hemma slappade vi lite innan jag tog hundarna på en tur och Henke fixade tacos.

Kvällens film med Taken 2

Inga kommentarer: