torsdag, april 04, 2019

Effektivt på alla fronter

Idag hade jag tre inspektioner inbokat och de flöt på väldigt bra. På lunchen hann jag till och med springa en runda även det blev många stopp och inte gick det så snabbt så tog vi oss runt i alla fall.

Efter jobbet åkte jag hem och bytte om och la två spår åt tjejerna. Gick sedan en kort promenad med dem och sedan fick de gå spåren. Idag fick Humla börja och eftersom Henke inte var hemma så fick Vinna sitta uppbunden under tiden. När Humla var i mål så bytte jag och Vinna fick ta sitt något längre spår. Duktiga tjejer!!!

Efter att de gått sina spår så gick jag ytterligare en promenad, denna gången ner till Nordenholms kvarn men sen var det hög tid för middag.

Idag blev det palt för min del eftersom Henke ändå var borta. Under tiden jag värmde den så gjorde jag en soppa som vi ska äta i morgon.

Så snart maten var intagen däckade jag i soffan och sov tills Henke kom hem vid 23-tiden.

Inga kommentarer: