tisdag, april 16, 2019

Veterinär och jobb

Full rulle på jobbet men skönt att några planerade möten blev inställda idag. Gjorde att jag hann med en massa som jag inte trodde att jag skulle hinna med före påsk.

Blev en skön skogspromenad med tjejerna idag. Så skönt att komma ut i skogen och slippa gå inne i bostadsområdet hela tiden.

På eftermiddagen var jag ute på en inspektion och sen hade Vinna tid för sin tredje Cartropheninjektion idag. Det gick väldigt fort då de stod med sprutan i högsta hugg när jag kom in genom dörren hos veterinären.

Åkte en sväng på systemet innan jag åkte hem. Henke åkte till Skellefteå idag så jag la spår till tjejerna och gick sedan en kort promenad medan de låg till sig lite. Till middag blev det den obligatoriska palten som alltid när Henke är borta.

Packade inför kommande tripp  och ställde fram trädgårdsmöblerna på framsidan för det ska bli väldigt fint väder i påsk. Slappade sedan i soffan en stund innan det var dags att krypa i sängs.

Inga kommentarer: