måndag, april 15, 2019

Kortvecka….

Så var det måndag och helgerna, ja egentligen veckorna passerar i ett rasande tempo. Nu blir det några kortveckor framöver å då går väl tiden ännu snabbare….

Idag skulle vi ha möte hela dagen men när jag kom till jobbet visade det sig att det var så många borta att det ställdes in. Mötet skulle vara från 9-15 så jag tackade och tog emot och fick en hel dag att bita i ärenden istället för att sitta i möten. Perfekt!

En promenad med tjejerna på lunchen. Så himla härligt att man äntligen kommer ut i skogen och dessutom inte behöver bylta på sig en massa kläder.

Efter jobbet blev det en löprunda för mig medan Henke promenerade med tjejerna. Jag hann hem och duscha innan de anlände å då blev det matlagning och sedan lite soffhäng.

Skön start på veckan. I veckan kommer det inte att bli fler löprundor för det kommer inte att hinnas med. Får hoppas på att röra mig på annat sätt istället.

Inga kommentarer: