onsdag, april 24, 2019

Sjukbesök * 2

Förutom att jag jobbade på som vanligt idag så drog jag ner till hälsocentralen vid fikat. Ett av födelsemärkena som de tog bort för några veckor sedan blev inte borttaget i sin helhet därför behövde jag komma tillbaka. Då passade jag på att få ytterligare en “skönhetsfläck” borttagen som kompensation för att jag var tvungen att komma tillbaka. Slapp såklart dessutom betala för detta besök men jag kommer att behöva tillbaka ytterligare en gång för att ta bort stygnen.

För att inte få för mycket puls pga “operationen” så blev det en promenad med tjejerna idag. En skön promenad då de fick gå lösa i skogen.

Avslutade arbetsdagen genom att genomföra ett sjukbesök med Vinna som idag fick sin sista cartrophen injektion med efterföljande veterinärsamtal.

Väl hemma blev det en promenad och sen middag. Skippade fasadtvätt idag då jag inte ville hålla på sträcka mig så mycket pga såret. Dessutom blir man ganska blöt när man håller på så det kändes onödigt. Hade istället lite skrivarbeten att göra så det var skönt att få de gjorda.

Inga kommentarer: