måndag, april 29, 2019

Härlig kortvecka

Veckan inleddes med ett helt fantastiskt väder. Väldigt väldigt varmt och trots full fart på jobbet så tog oss jag och Maggan ut på en löprunda. Tjejerna var pigga och trots att vi sprang i skogen, en runda på totalt 5,4 km så hängde de med bra. Är såååå nöjd med att jag numera orkar springa uppför den lååånga backen på slingan upp mot Håsta. Funkade inte i höstas! Då var jag tvungen att stanna flera gånger och trodde att jag skulle dö. Det tar sig verkligen!

Tjejerna fick sitta i hundgården medan jag duschade, åt lunch och förberedde mig inför inspektion. Lugna, tysta och nöjda.

Blev en tur till Borka Brygga i det fina vädret på eftermiddagen och när arbetsdagen slutade åkte jag hem och vi tog en promenad med tjejerna. Känner på mig att detta kommer att bli en bra vecka

Inga kommentarer: