fredag, juli 05, 2019

Äntligen!

Så kom vi till dagen som jag brukar avsluta min nedräkning men i år har jag faktiskt inte ens börjat. Men denna dagen är äntligen här. Det kanske är den bästa på året då man har hela sin semester framför sig.

På jobbet kände jag att läget var under kontroll men ändå kommer det alltid in nått akut på slutet så jag blev kvar till klockan 16:45 men sen var det full fart hem

En promenad nere på täkten blev det för tjejerna sedan gick vi hem och firade att semestern 2019 är här!

Till middag lagade vi goda köttfärsbiffar med oliver och chevrésås som åt pommes till. Några glas rödvin blev det också. Hundarna myste i soffan medan vi lagade mat. De är verkligen bästa kompisar de här två.

Tyvärr slutade det trevliga här för sen fick jag så fruktansvärt ont i huvudet och började må ordentligt dåligt. Hela natten hade jag fruktansvärt ont i huvudet och kräktes gång på gång. Frös- och toksvettades om vartannat. Tack och lov började det hela släppa vid lunchtid dagen efter.

Inga kommentarer: