fredag, november 22, 2019

Ledig dag

Eftersom Henke arbetade hela förra helgen så fick han vara ledig idag. Jag passade då på att ta en ledig dag jag också. Problemet när man har jobbmobil är dock att för många känner till mitt nummer. Trots att jag registrerat att jag var ledig så hade jag innan dagen var slut fått 21 jobbsamtal. Mer stressande att vara ledig än att ta samtalen när man är på jobbet.

På förmiddagen gick vi en promenad. Jag gick sedan ut två täktspår till tjejerna innan vi åkte och gjorde lite ärenden på stan. Spåren hann då ligga till sig i ca 1,5 timmar.

Esset gjorde ett grymt spårarbete och för första gången plockade hon upp alla föremålen som jag lagt ut. Kul!

Vinnas spår låg längre och var klurigare. Hon spårade också bra men strulade lite i två av vinklarna
Hundarna var sopslut på eftermiddagen så vi fick en lugn och skön kväll då vi lagade god mat och såg film. Skönt!



Inga kommentarer: