lördag, november 16, 2019

Seriemaraton

Henke jobbar helg och åkte till jobbet före klockan 7. Vaknade men tjejerna kom och la sig igen så vi kunde somna om lite till och från och steg upp först klockan 08:30. Kaffe och skorpa till nyhetsmorgon och lite annat och sedan en lång frukost på det.

Körde igång lite tvätt och fick sedan ut en runda med tjejerna innan jag tog bilen upp till skjutbanan för att dels låta hundarna springa av sig men också för att förse mig med lite grejer till en juldekoration till jobbet. Tungt blev det så det blev lite av ett träningspass också.

Hemma tog jag lite granris innan vi slutligen gick in igen efter en tur på lite drygt 2 timmar.

En varm kopp te och en macka och sen började jag se “Innan vi dör” säsong 2 som börjat vilket jag helt missat. Hann se det sista från säsong 1 och sedan 2 avsnitt från säsong 2  innan Henke kom hem och vi tog en promenad genom byn.

Till middag lagade vi idag Västerbottenlax och sedan dök huvudvärken upp igen. Låg och halvsov framför tvn efter att först ha sett Så Mycket Bättre. Henke somnade också i soffan så jag fortsatte på mitt maraton när han gick och la sig. Efter mycket om och men blev jag av med huvudvärken och hann se återstående tre avsnitt innan jag gick och la mig. Sov såklart skitdåligt eftersom jag ju legat så mycket i kväll.

Inga kommentarer: