torsdag, november 28, 2019

Smittskyddsmöte

Idag bar det av till Gävle för träff med smittskyddet i regionen. Jag skulle berätta om vår handläggning av Legionella som vi hade i somras. Passade bra att göra det när vi ändå har fått ännu ett nytt Legionellaärende i kommunen. Eftersom vi träffas vid lunch och dessutom på sjukhuset i Gävle så passade det inte med tågförbindelserna så jag körde bil. Inte så bra före dock eftersom det snöat/snöade en del så det tog sin tid att köra då trafiken flöt på lite långsammare än vanligt. Träffen var i alla fall bra och lunchen intog på en restaurang med ett välbekant namn.

Väl hemma så åkte jag och hämtade hundarna och åkte sedan till Totohallen där det blev både apporterings och lydnadsträning med tjejerna som var riktigt duktiga idag. Så skoj!

Lite trött var jag allt efter dagen och även tjejerna var nöjda så jag och Henke fick en lugn och skön kväll framför tvn.

Inga kommentarer: