fredag, november 01, 2019

Halvdag

Idag blev det bara en halvdag på jobbet då jag fått tid hos läkare. Kan inte gå och ha det så här längre utan måste ta tag i mitt mående innan det blir som förra gången.

En riktigt bra arbetsdag hade jag då ärendet nu rullade på utan min inblandning med undantag för lite avstämningar med bolaget och polis. Istället hann jag göra massa andra saker på jobbet. Mera än jag hunnit på en hel vecka kändes det som.

Efter att ha rastat hundarna en kortis och fått lite lunch i magen så checkade jag ut och åkte till Hälsocentralen. Stannade sedan till och handlade lite på hemvägen och sen bytte jag om direkt när kom hem.

Även Henke som haft full upp på jobbet tog kort dag så vi åkte till slingan och gick en promenad som omväxling. Miljöträning är alltid bra!

Lagade god mat med Oxfile och potatisgratäng och sedan föreslog Henke att vi skulle ta ett bad. Det var en mycket bra ide! Så skönt att slappna av i 38 gradigt bubbelvatten.
Direkt efter badet somnade vi i soffan alla fyra.

Inga kommentarer: