söndag, november 17, 2019

Regn och rusk

Sov som sagt dåligt så klev upp redan strax efter 7 och såg det sista från Så Mycket Bättre och blev sedan sittandes med Solsidans avsnitt medan jag åt frukost och bara tog det lugnt.

Efter en skogspromenad med tjejerna åkte jag till jobbet och fixade dekorationen vid Anexets entré och sedan åkte jag till totohallen och tränade med tjejerna. Det regnade och var så tråkigt så fast det var ljust ute så ville jag inte gärna vara ute. Mycket roligare att träna inne i totohallen. Var helt själv så tjejerna fick springa och busa lite samtidigt som jag tränad inkallning.

Träningsbiten blev apportering (grepp) för Essets del samt stå och lite skiften sitt/ligg, Ligg/sitt. För Vinnas del blev det Konen, fjärrdirigering och dirigeringsapportering.



På vägen från toto åkte jag och handlade och sedan åkte vi hem. Åt en sen lunch (klockan hade ju blivit efter 14) och somnade sedan en stund i soffan.

Innan Henke kom hem bytte jag om och tog med tjejerna på en löprunda genom byn. Dusch och sedan middag med lite “koppar” och sedan spare-ribs och Coleslawe till middag.

Vilken tur att jag sett ikapp “Innan vi dör” för idag sändes avsnitt 6.

Inga kommentarer: