måndag, november 25, 2019

Ny arbetsvecka med blandade uppgifter

Arbetsvecka med mycket att ta igen då jag dels var ledig på fredag och sedan var på förhandlingar både onsdag och torsdag. Dagarna före utförde jag inspektioner så nu har jag en del inspektionsrapporter att ta igen.

Tyvärr kom det in så mycket annat idag att jag aldrig fick någon chans att sätta mig och börja skriva. Bland annat hade jag ytterligare en inspektion vilket innebär att jag fick nya skrivjobb. Utöver det fick vi in en anmälan om legionellasmitta som vi är skyldiga att smittspåra så eftermiddagen gick åt till att skaffa sig information i det ärendet.

På lunchen drog jag iväg till klubben igen. Blev lite träning men också en kort skogspromenad och en chans för tjejerna att bara springa lösa.

Direkt efter jobbet blev det en promenad med tjejerna tillsammans med Henke. Middag och sedan serien ”Innan vi Dör”.

Inga kommentarer: