måndag, december 16, 2019

Sista arbetsveckan

Bara fem arbetsdagar kvar nu…

Idag stod det gäddor på mitt arbetsschema. Hela dagen spenderades med att organisera, registrera och förpacka och rapportera gäddor som miljökontor tagit emot de sista åren. De ska skickas för att analyseras med avseende på kvicksilver. Det visade sig vara lång fler än jag hade gissat! Jag hade dålig koll eftersom det inte är jag som egentligen ansvarar för detta. Totalt blev det 73 stycken.

På morgonen besiktigades bilen och den gick tack och lov igenom utan anmärkning men på torsdag ska den in på service och lagning.

På  lunchen blev det en skogspromenad med lite lydnadsövningar och efter jobbet gick vi genom byn.

På kvällen fick gästrummet julgardiner och dessutom fick hundarna lite lydnadsträning i hallen men jag var rätt trött efter dagen så det blev inte så mycket mera gjort idag.

Inga kommentarer: