torsdag, september 17, 2020

Löpning och långpromenad

 Stormigt på morgonen idag men vinden mojnade snabbt och det blev riktigt fin dag. På förmiddagen hann jag med en hel del inklusive ett trängselmöte.

På lunchen tog jag med tjejerna på en löprunda på 3,4 km plus lite rastning ute på täkterna. En snabb lunch för att sedan sätta mig i möte igen med kollegorna i miljöskyddsgruppen.

Avslutade dagen med ytterligare ärenden och dessutom en snabb uppdatering från Folkhälsomyndighetens presskonferens.

När Henke kom hem vid 16:30 avslutade jag jobbet bytte om för att gå en promenad. Det blev en rejäl skogspromenad ut till Lingarö så idag har det blivit bra med motion och många steg på stegräknaren.

Till middag lagade vi Ceasarsallad och ett glas vin. 

Henke packade sedan för inför kommande båttur medan jag slappade i soffan tillsammans med tjejerna.

Inga kommentarer: