måndag, september 30, 2024

Heldag i Gävle

 Vaknade till en kall morgon med temperatur på runt -4 grader. Brrr..... Å det är bara september....

Eftersom Helena kommit med bil så åkte vi bil ner till Gävle. Idag var det tatueringtillsyn som stod på schemat. En heldag med prat om risker och hygien vid tatuering. En intressant dag som dock blev väldigt intensiv och jag är lite skeptisk över det som förmedlades vid föreläsning så jag har lite svårt att veta vilka delar som verkligen är relevanta och vilka delar som är egna åsikter och bedömningar från föreläsaren.

Hur som helst så vad dagen slut precis när det var dags för mig att gå till tåget. Det var verkligen proppfullt och eftersom jag inte hade nått nån plats så blev det några platsbyten innan jag kunde slå mig till ro. Anlände till Hudik klockan 18:oo.

Vi stannade till och köpte pizza på vägen hem så det blev middag direkt och sen behövde jag uppdatera sista veckan i bloggen men nu är det snart dags för sängen...

Inga kommentarer: