måndag, september 09, 2024

Sovmorgon när veckan inleds...

 Nja... Kanske inte... Men med tanke på att jag steg upp klockan 04:00 på lördag och 05:00 på söndag så är det ju lite av sovmorgon när man får sova till kl. 06:00. 😏

På förmiddagen blev det utbildning med MittMiljösamverkan och på eftermiddagen var det inläsning av ett ärende där många omfattande handlingar behövde läsas igenom. I pausen på förmiddagen passade jag på att dra iväg på en löprunda på 4 km. 

Efter jobbet åkte jag iväg till mina nyfunna tjärnar och körde lite vattenigångar när jag tog ett varv runt tjärnen. När jag sedan kom hem gick jag en promenad för att få lite mera steg. 

Till middag blev det Falukorv och broccoli i ugn. 

Efter maten försökte jag hålla mig vaken för att få en bra nattsömn och det lyckades jag faktiskt med. Resultatet? Sov som en stock fram tills klockan ringde klockan 06:00.

Inga kommentarer: