måndag, september 23, 2024

Sovmorgon och åter på jobbet

 Skönt med sovmorgon fram till 08:30. Tog det lugnt och packade upp, myste med Esset, drack kaffe och såg nyhetsmorgon innan jag tog en promenad genom byn med Esset. 

Efter det så åkte jag till jobbet och hann uppdatera mig lite innan lunch som blev kort då jag inte behövde åka hem till Esset.

På eftermiddagen var det möte och lite annat så känns som att det inte blev så mycket "jobb" men ändå det som ändå var planerat.

Kände mig inte så trött idag men det var Henke som åkt hem tidigt (16) och somnat i soffan. Jag bytte om till träningskläder och tog en löprunda på 5km och det kändes riktigt bra. Det blev sedan en duschade, middag och sedan såg vi tv men då fick jag huvudvärk. Efter en tablett och med kylmask över ögonen så somnade jag i soffan och då gick huvudvärken över tack och lo.

Inga kommentarer: