torsdag, september 05, 2024

Löpning och möte med Glada Hudik Hem

 Idag stannade jag hemma och jobbade på förmiddagen. Då passade jag också på att genomföra den tredje löprundan för denna veckan. Även idag blev det 4 km.

Hann också med att skriva en massa inspektionsrapporter från den senaste veckan. Efter lunch och lunchpromenad så åkte jag in till jobbet där vi hade bokat in ett möte med Glada Hudikhem för att diskutera dels klagomålsärenden och boendeproblematik men också konkreta aktuella ärenden.

Efter mötet blev det gofika uppe i solen på Takterassen.

Efter jobbet blev det en promenad sen åkte jag och Esset till mina nya träningstjärnar och körde igångar i vatten på dirigeringar. En riktigt härligt träning i sommarvärme.

Till middag blev det palt eftersom Henke ändå var på loge och då kan jag passa på...

Inga kommentarer: