torsdag, september 12, 2024

Jobb och löprunda

 Jobb på plats och hem til Esset på lunch då vi även åkte in till veterinären och gav dvärgbandmaskpiller. Hem igen för promenad och lunch och sedan iväg på inspektion efter lunchen.

Kom tillbaka till jobbet vid 14-tiden och 14:30 var det husfika men det var bara miljökontoret och en entreprenör som samlades då det verkar som att övriga hade annat planerat.

Efter jobbet tankade jag upp bilen innan jag åkte hem. Väl hemma blev det ombyte och sen gav jag och Henke oss ut på en löprunda. Blev 4 km och i ett temp som var högre än vanligt eftersom jag springer något längre än Henke men försöker jaga ikapp honom på andra halvan av rundan och idag lyckades jag men oj vad jag var trött.

Vattnade blommorna när jag kom in, la fram kläder mm och sedan blev det en dusch innan middag. Ädelostfylld kycklingfilé och ris blev det idag.

I morgon väntar jobb och en lång bilresa...

Inga kommentarer: