torsdag, april 21, 2011

Hur mycket kan man hinna med på en dag?

En hel del faktiskt kunde jag konstatera idag. Jobbade halvdag och hann då också med att äta gemensam påsklunch. Idag var det också dags för Humlas återbesök hos veterinären. Äntligen kunde de konstatera att såret läker fint så nu behöver jag inte komma tillbaka på nått mera återbesök men ytterligare några dagars behandling ska jag fortsätta med.

Innan det var dags att styra bilen till Piteå så åkte jag ut till golfbanan och rastade hundarna och sedan bar det av. Var väldigt trött så vi stannade vid ett tillfälle och köpte lite kaffe och godis. Stannade också till i Umeå och käkade på Frasses.

Till Piteå kom vi strax efter klockan 20 och då stannade vi till hos Thomas och lastade ut alla grejer och gjorde klar vår sovplats. Jag och Henke åkte sedan vidare till mamma och pappa för en nattmacka. Hmmm klockan 01:20 kom vi tillbaka till Thomas efter en ca 30 minuters hundpromenad.

Inga kommentarer: