måndag, april 11, 2011

Jobbintervju

Tillbaka på jobbet... men en dag som inte riktigt var andra dagar lik. Jobbintervju, den "värsta" jag varit med om. Inte för att det på nått sätt var otrevligt men det tog på krafterna för det blev en LÅNG intervju, eller egentligen två intervjuer. Började klockan 10:15 och avslutades inte förrän 14:45. Hann med lite "vanligt" jobb innan dagen var slut och det var dags att åka hem.

Som tur var hade vi hundträning idag och det var riktigt härligt väder ute så jag och Helena tränade i en dryg timma. Före träningen var jag dock en tur på golfbanan där Ne fick ett kort spår med en dummie som avslutning vilket han klarade utan några som helst problem. Han fick springa spåret lös men jag såg att han spårade perfekt hela vägen.
Även Humla och Etta var duktiga. Vi körde först några dålda dirrigeringar och sedan markeringar i ett skogsområde där vi avslutade med ett sök. Riktigt riktigt skoj att vara igång igen! Nu känner jag att det är dags att börja planera årets provpremiär!

Nått vettigt ikväll orkade jag inte med men i morgon ska jag ta tag i bilderna från helgen.

Inga kommentarer: