tisdag, april 05, 2011

Skidbytardag

Idag var det inte lika soligt och fint men tack vare att det var mulet höll backarna MYCKET bättre så det bjöds på fin skidåkning nästan tills liftarna stängde för dan. Idag testade jag en rad med skidor och nu tror jag att jag hittat mina favoriter men vi får se vad som händer i morgon. Har nu åkt på totalt 7 olika skidor så nu ska jag verkligen köpa de som jag fastnar mest för, det bestämde jag mig för idag. Jag tror mig ocks veta vilket par det blir men jag kommer nog att prova ytterligare nått par i morgon bara för att vara 100% säker.

Även idag åkte vi till stugan och käkade lunch, idag blev det resterna från igår, dvs den kreolska söndagsgrytan.

Även idag åkte vi till 16:30 och sedan blev det en tripp till Vemdalen för att handla lite. Hittade ett par sköna tunna mysbyxor på rean så de köpte jag men annars blev det bara mat.

Bastu, laxpasta och tv blev det ikväll.

Inga kommentarer: