tisdag, april 19, 2011

SSRK möte

Idag efter jobbet var det dags för det första mötet för den större Norra Hälsingesektionen som kommer att byta namn till Hälsingesektionen så småningom. Tyvärr var det ingen representant från Södra hälsingland som deltog, vi får hoppas att det var en tillfällighet för vi vill absolut att de också engagerar sig.

Vi började med lite hundträning men eftersom det bara blev jag och Ingela så blev det bara ett par dubbelmarkeringar var och sedan samlades vi hemma hos mig igen så att vi skulle vara på plats när övriga skulle ansluta. Markeringarna gick bara fint men så var det ju ingen större svårighet heller...

Mötet blev konstruktivt även om vi som vanligt svävar iväg på både ditten och datten men det är ju det som är så skoj.

Efter mötet var jag rejällt trött så det blev inget gjort efter det. Före mötet hann jag förresten kolla av grusvägen som jag brukar cykla på våren men den är tyvärr fortfarande snölagt så jag får vänta ytterligare ett tag innan jag kan ta tag i den biten.

Inga kommentarer: