måndag, april 18, 2011

Ny vecka nya bilder

Så var det en ny vecka igen och jag känner mig verkligen riktigt utvilad efter helgen. Har varit underbart väder, har fått vara ute mycket och dessutom fått en hel del gjort.
Veckan började som förra veckan slutade, effektivt. Hann med en massa på jobbet men känner att jag nog kommer att behöva jobba några timmar även på torsdag.
Efter jobbet gick jag en promenad på golfbanan. Blev som vanligt ett 10-tal bollar rikare och fick dessutom en rejäl promenad på köpet.
Väl hemma igen fick hundarna sitta i hundgården medans jag krattade gården. Nu är 3/4 delar tomten krattad och bara den enkla biten kvar förutom under äppelträdet. Massor med mosiga gamla äpplen sedan vintern men jag har krattat ihop det största delarna men de oranga mosiga fläckarna är kvar. Det får Henke ta i morgon ;)
Fick en rad fina bilder på mig och Humla sedan Nordiska tollargänget tränade hos Anita förra veckan. Här kommer det. Samtliga bilder Elisabeth Stene

Inga kommentarer: