söndag, juni 17, 2012

Eva Thorén dag 2

Idag var det dags för dag två hos Eva. Humlas tur och det skulle bli så skoj-

Gruppen som jag var i började med vattenarbete. Dubbelmarkering på vatten, dirrigering upp på land och sedaqn dirrigering längs med strandkanten (i vattnet). Dagen började kanon! Lite lite väs från Vinna men helt OK. Hon var jätteduktig.

Övningarna på land gick desto sämre. Humla var loj, hade inte näsa med sig och markerade inte särskilt bra bra. I slutet av dagen när vi gick på linje lackade jag ut fullkomligt! Blir sååå less när hon blir såhär, förbannad, besviken och som en atombomb! Vet att det bara blir värre om jag blir arg på min lilla Mumsa men ibland svämmar liksom bägaren över och hon vet det långt innan det händer så jag borde avbryta och gör så för det mesta men idag lackade jag helt enkelt ut.

Avslutade bra, körde ett ut, höger och vänsterskick när jag kom hem och hon var kanon så nu är vi vänner igen.

Bilder från dagen:

















Inga kommentarer: