måndag, juni 25, 2012

Koppelletning

Eftersom jag tappat ena kopplat i helgen, eller ja igår så tänkte jag att jag skulle gå och leta det där jag kan ha tappat det. Började nära huset men ingen träff så då åkte jag till SSRK båten och letade där men inte heller här hittade jag kopplet. Ja ja bara att inse att det är borta då...

Direkt efter promenaden åkte jag till båten med lite grejer. Henke hade tagit ett lass och varit ner och torkat ur den å nu blev det alltså ett lass till. Vi gjorde också en packlista över saker som vi brukar ha i båten. Skrev ut den så att den får ligga i båten så kan vi fylla på allt eftersom vi kommer på grejer. Lägger in allt på datan så till nästa år kommer det att vara lättare att packa grejer inför årets första tur.

Är annars inne i ett "stim" med huvudvärk. Blir inte sängliggande men får ont varenda eftermiddag och måste ta migräntabletter. Hoppas att det blir som förra året då jag inte hade ont i skallen en enda gång på hela semestern. Hoppas hoppas!!!

Inga kommentarer: