fredag, juni 01, 2012

Åhhh var härligt med helg!!!

Japp så var det äntligen helg! Som jag längtat till i dag. Tycker att det varit fredag hela veckan men blivit lika besviken varje dag då jag insett att vi inte var framme riktigt än men nu är jag där! ;)

Idag hände det igen, Vinna tog en trastunge denna gång. J-la hund hon är ju som en hök och det ligger ju fågelungar över allt. Denna låg alldeles intill vägen så även om hon var kopplad så hann jag inte hindra hennes attack.

Lunchade hemma hos Per idag. Vi köpte sallad och åkte och piggade upp honom lite då han råkat ut för en massa skit den senaste tiden.  Tror allt att det var uppskattat!

Efter jobbet, blev förresten kvar till halv fem då alla andra hade gått hem redan klockan 16. Många som hade sommarkänslor idag tror jag. Hur som helst så åkte jag upp i skogen med hundarna när jag kom hem. Det var mycket folk i skogen idag. Mötte Gunilla och labbarna, två stycken som kom till häst och hade en hund med. Ett antal motorkrossar som passerade också längst med grusvägen.

Vinna ställer upp sig
Typisk Vinnautseende
Tungan måste vara ett släktdrag från mammas Pixels sida
När jag kom hem fick hundarna sitta i hundgården medan jag klippte gräsmattan.

Efter middagen så blev det lite hemsidesuppdatering och bloggskrivning. I morgon är det dags att börja packa och tömma vardagsrummet på möbler inför golvslipningen.


Inga kommentarer: