måndag, september 24, 2012

Å där gick hon i däck....

Med facit i hand hade det kanske varit bättre att inte vara ute i skogen hela lördag och söndag. Hostan och förkylningen blev ju inte bättre jag kan ju meddela. Även om den heller inte blev mycket sämre så var min energi och kraftreserv fullkomligt slut så jag blev hemma från jobbet idag.

Sov fram till 09:30 och blev sedan liggande ytterligare några timmar.

Tänkte ta med hundarna upp i skogen men på på min lilla skogsväg stod det totalt 6 bilar parkerade. Det brukar ju aldrig vara bilar uppe i "min" skog. Kunde det vara älgjägare som förberedde inför älgjakten? Ville hur som helst inte släppa ut tre hundar i skogen om det var andra hundägare i farten så det blev en liten promenad längst med bäcken istället.

Var liggande hela eftermiddagen också men när Henke kom hem gick vi ner på gräsplan för att fota hundarna lite inför Rasboken 2013. Efter det så fick hundarna en skogspromenad medan Henke fixade middagen. Blev en god lasagne för första gången på evigheter och sedan blev jag sittande med dagens foton som förhoppningsvis ska kunna användas till Rasboken.

Här kommer några bilder från skogspromenade.



Inga kommentarer: