måndag, september 03, 2012

Ny vecka och försvunnen hund

Så inledde vi en ny vecka igen. Tiden går alldeles för fort. Ger mig tusan på att det är jul snart!!!

På jobbet blev det provtagning pga Legionella och på eftermiddan blev det möte.

Efter jobbet hade åskvädret dragit förbi och jag och Gunilla tog med hundarna och gick en långpromenad i skogen. Började med att möta en råbock. Hundarna höll sig i skinnet riktigt bra så ingen drog efter bocken. Slutet av promenaden fick illustreras av inkallning för det var mycket folk ute i "vår" skog i form av joggare och bärplockare!!!

När jag kom hem igen tränade jag lite rallylydnad med Vinna men sen var både jag, hundarna och Henke trötta så efter middan blev det soffan och jag somnade faktiskt.

Fick med förskräckelse läsa att Mickes föräldrars hund Hilma försvunnit från sitt hem i Tuna idag på eftermiddan och återfanns inte innan mörkret föll. Usch vilken natt se ska ha!!!


Inga kommentarer: