torsdag, september 06, 2012

Rallylydnad avslutning

Jag är sååå trött!!! Har ingen orka alls så nu måste jag skärpa mig med min LCHF. Få se om det hjälper att hålla sig till låg kolhydrats kost...

Efter jobbet idag så var vi på banken för att diskutera vårt rörliga lån som vi nu kommer att binda.

Efter det så åkte jag till XYZ-maskin och köpte glukosamin och sedan hem och gick med hundarna.

Hann inte laga den mat jag hade tänkt så jag stekte på lite palt och åkte sedan iväg till klubben. Idag hade Lisa gjort en bana som vi fick träna på...Var kanonbra för även om jag tyckte att jag kunde alla momenten så blev det ändå två tydliga fel från min sida. Vinna skötte sig mycket bra efter sin förmåga.


Efter "tävlingen" gick vi igenom momenten och Lisa bjöd på Jörgens äppelkaka, mums!!! Tack lisa för en bra och inspirerande kurs!

Som sagt, var såå trött när jag kom hem. Slängde mig i soffan och slappade resten av kvällen...


Inga kommentarer: